Kängurupojkens pappa

Det finns en helt fantastisk blogg som handlar om Kängurupappan. På ett otroligt underhållande men samtidigt känslofullt sätt skriver han om hur det är att vara pappa till Joel som föddes i vecka 28. Tårarna rinner när jag läser men samtidigt kan jag inte låta bli att skratta igenkännande när han skriver om att ha "blodtryck som en giraff", att man kallar övriga föräldrar på neo för "Lejonets mamma/pappa" utan att ha en aning om vad dom själva egentligen heter i förnamn samt alla jobbiga, fina, ångestfyllda, underbara, ledsna och fantastiska situationer man får uppleva när man får ett för tidigt fött barn.
Läs, njut och fundera!

http://www.viforaldrar.se/bloggar/kangurupojkens-pappa/

Kommentarer
Postat av: Lejonmoster

Jag förstår vad du menar, jag har oxå läst!Kram till duktiga Lejonet, mosters hjärtegull, som tagit några steg till.

2008-10-05 @ 18:46:24
Postat av: HUMLA

Å va duktig Lejonet är som har tagit sina första steg. Nu dröjer det nog snart inte länge till innan han springer omkring i full fart. Har ni barnsäkrat lägenheten ler?

2008-10-07 @ 18:03:16
URL: http://www.humladesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0