Back in town

Nu är vi tillbaka från Italia! En härlig semester har vi haft, när vi kom ner vill säga:) Som jag berättade i mitt förra inlägg så började ju inte resan så bra och dessvärre fortsatte flygresorna i den stilen. När vi väl satt på planet i Amsterdam, fastspända och klara, fick vi vänta där i en timme "due to heavy rain in Venice". 7 timmar försenade anlände vi dock till Venedig är vi njöt av sol, regn, högvatten, kyrkor, trånga gränder som vi gick vilse i, härligt kaffe, gott vin, mumsig pasta och pizza etc etc. Venedig är verkligen så romantiskt som man föreställer sig! Vem vet, kanske kommer det bilder vid ett senare tillfälle.

Innan vi åkte kände jag att jag började få ont inne i foten och det troligtvis orsakat av utnötta skor. Resolut gick jag till affären och köpte ett par nya, nästintill identiska med dom gamla, Ecco receptor-gympaskor. 800 kronor fattigare hade jag nya skor som satt som en smäck. Yrvakna gick vi upp klockan 2 när vi skulle åka och i bilen till Arlanda råkar jag titta ner på mina fötter. Jajamensan, på fossingarna sitter mina urgamla, slitna skor. Det är jag i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: Zäta

Välkommen hem! Ser fram mot lite bildbevis senare.
Vad typiskt det där med skorna. Men rätt kul...

Kram
Zäta

2008-05-22 @ 22:20:06
URL: http://blogg.zettervall.se
Postat av: R

Visst kan det bli på det viset med så OTROLIGT många par skor att välja på... Och varför inte kasta dom gamla när dom nya har kommit hem... Nej nu har jag då inte tid att sitta inne när det är så fint väder ute på den nya altanen..

Stora Lejonkramar från bergstoppens nya sittplats

2008-05-23 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0