Ömhetsbevis

Idag var jag och Lejonet upp till vårdcentralen för att mäta mitt blodtryck. Döm om min förvåning när resultatet blev 129/78. Herregud, det är nog det lägsta jag nånsin har haft!!! Det är ju helt normalt, helt inom gränserna! (Jämför med andra mätningar på 150/100. Och 185/125 vid havandeskapsförgiftningen... Herre min skapare...). Kändes väldigt bra! Lejonmormor kom till vårdcentralen och tog med Lejonet hem. Jag säger bara det, det är tur att Lejonmormor numera har ett så flexibelt jobb, det är ju ovärderligt med all denna hjälp! Puss på dig, Lejonmormor! Som belöning får hon dock ett litet lejon som avgudar henne och skrattar när hon kommer. När vi var i Dalarna och visade ett bildspel med kort på Lejonet från hans första 6 månader så sa han först inte så mycket. Men när det kom en bild på honom och Lejonmormor så började han skratta. Finns det nå´t finare ömhetsbevis?

Kommentarer
Postat av: Rana

Varför börjar jag lipa varje gång jag läser din blogg..?
/Rana

2008-03-11 @ 12:14:09
URL: http://www.ranashorisont.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0