Födelsedagsfirande!

Nu har vi, dvs jag, Lejonet och Lejonmormor, kommer hem från födelsedagsfirande. Det var mormor som fyllde 85 år. Jag hade gjort smörgåstårta och köpt vin, och mamma och mormor hade bakat. Gästerna åt och drack och mormor verkade vid dagens slut mycket nöjd med födelsedagen, och det var ju det allra viktigaste. Lejonet var på sitt soliga humör och charmade alla med sitt skratt, babblande och hoppande och studsande! Jag visade naturligtvis stolt upp honom!

E har med andra ord haft fru- och sonfritt här och har väl levt loppan! Fast det lät inte så när jag pratade med honom i telefon, han passade nog på att ta det lite lugnt och göra precis det han kände för. Och så fick han ju sova ostört 2 nätter i rad! Inte för att Lejonet brukar vara jobbig på nätterna men det har ju varit lite skillnad när han har varit förkyld, då vaknar han ju stup i kvarten och hostar och har sig. Stackaren. Lejonet alltså, inte E. Fast jag tror att E har saknat oss. Åtminstone lite:)

Kommentarer
Postat av: Rana

Så klart han har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /Rana

2008-03-17 @ 10:06:50
URL: http://www.ranashorisont.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0