Bäst och pest i hemmet

Efter utmaning från Rana kommer här lite smakprov av vad som är bäst och pest i mitt hem!

PEST: Mycket saker+dålig förvaring=dålig kombo

Jag vet inte hur det kommer sig men sakerna samlas på hög, hur mycket jag än städar. När vi var på fest sist fick jag dock en fin komplimang av kära vännen R: "Du har faktiskt blivit lite bättre på att diska.". Jag tackar och bockar!

testbild
Vi har ett extrarum, som vi faktiskt tapetserade helgen innan Lejonet kom, och där ser det ut som ett bombnerslag.

335572-5
Behöver jag säga mer?

335572-6
Hm, min tanke är att det bara ska stå lite fina flaskor med olivolja etc här...

335572-6
Arbetsro?

BÄST: Vår stora balkong

335572-7
Bäst är helt klart våran stora, härliga balkong! Ok, den ser kanske inte mycket ut för världen just nu men vänta bara tills jag har vårstädat där! När vi kom hem med Lejonet från sjukhuset var det här jag satt och bara njöt!!!

335572-8
Bäst är också att Lejonets säng än så länge hålls i ordning med nytvättade lakan och uppradade gossedjur! Kolla även in det söta lapptäcket som är en present från neonatalen. Alla barn som har en födelsevikt på under 1500 gram får ett sådant i present när man får åka hem. Dom görs av överläkarens mamma och hennes väninnor. Jättegulligt tycker jag!

335572-2
Nej men oj, hur smög den här bilden sig in?! Delfiner har jag tyvärr inte hemma, men dom är i alla fall BÄST!


Kommentarer
Postat av: R

Snyggt jobbat eller vad ska man säga... Inga kort på diskbänken...8-(. Såg ett prg igår på TV4 kl20:00. Skulle det vara nåt kanske??!!??

Tipset är att röja lite innan nästa fotosession... Och vart är guldklimpen... Han saknas ju på alla korten ju... Det vackraste som ni har borde ju ha en framträdande plats...

Hade så gott så hörs vi
Stora bamsiga Lejonkramar från ett morgon soligt lejonberg

PS. Väntar med spänning på ett datum DS.
PS2. På Fredag ska den hämtas... DS2

2008-03-27 @ 07:21:25
Postat av: Rana

Hahahaha, det är ju HÄRLIGT att se. Så har vi det också, bara det att jag hade vett att beskära varenda bild så hårt, att man endast såg små ytor av textilier och golv och sånt.
;-) !!!

Jag antar att det är helt ok att jag hänger på er till Venedig. Vi bestämmer det, hörru.

/Ranabanana

2008-04-03 @ 14:17:53
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0