Myssim

Har precis kommit hem från simhallen, pappa och jag var och drog några längder. Jag kan konstatera att vissa har verkligen inget simvett! Dom snackande damerna har nu ersatts med 3 snackande karlar. Dom GÅR alltså fram i bassängen, i bredd naturligtvis, och pratar. Ärligt talat, är det inte bättre att sätta sig på ett café eller liknande då? Jag har ingenting emot om man simmar långsamt, bara man simmar.

Det var lite lustigt faktiskt för jag drömde att jag simmade häromnatten. Tävling var det också och jag fullständigt forsade fram i bassängen så att vattnet frasade och vann naturligtvis. Riktigt så var det inte idag. Jag började lite försiktigt på den vanliga delen med övergick sedan till snabbsimsbanorna. Det gick rätt bra för att vara första gången på typ ett år. Men jag saknade frasandet.


Kommentarer
Postat av: Lejonmoster

Tänk, älskade lilla Lejon, idag fyller du ett halvt år! Värt att fira tycker jag. All oro och alla tårar som fälldes för ett halvt år sen har ny bytts ut mot största möjliga lycka när man träffar dig!Du bara strålar av lycka och jag längtar tills vi ses nästa gång. Vet du att när du föddes var första gången jag såg din morfar gråta..av lycka förstås. Puss till mosters hjärtegull

2008-01-25 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0