My superman!

Så har det hänt det jag fasat för, Lejonet blev förkyld. I förrgår kväll hade han 39,2 och jag ringde i smått panik till sjukvårdsupplysningen:) Vi fick dock rådet att klä av honom och ge honom alvedon och mycket vätska. Febern gick sakta ner och nu verkar han ok igen (peppar peppar). Som vanligt var det en av oss som var lite lugnare än den andra... E var som vanligt supercool, som en stor,stark ek står han där stadigt på den blåsiga bergstoppen medan jag fladdrar runt som ett löv i vinden (hm, vid närmare eftertanke så kanske det inte växer så många ekar på bergstoppar men ni förstår nog vad jag menar!). På natten, när Lejonet var lite ledsen var E som vanligt effektiv och duktig, han satt till och med och matade Lejonet kl 3 på natten fastän han skulle upp och jobba tidigt på morgonen. Allt för att jag skulle slippa som också var förkyld och rädd att smitta ner Lejonet ännu mer. E är fantastisk! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lejonpappan

Tack så mycket men lejonpappan blir också lite nervös när lejonet blir dåligt och sova kan man göra på jobbet(ibland iallafall). Puss!

2008-01-11 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0