Dikt

Tack Lejonmoster för dina fina ord! Det blev väldigt känslosamt för mig när jag läste dikten och jag började darra på rösten och tårarna var nära:) Men det är väl så det ska vara, det är då det betyder nåt!

Inte trodde jag
hade ingen aning
hur en sekund
kunde etsa sig fast utan varning
att en kärlek så stor skulle födas
och börja existera
att jag aldrig skulle bli den samma
någonsin mera

Älskade lilla vän
så varmt välkommen
med dina ögon och din lilla röst
och du är så otroligt vacker
när du vilar vid mitt bröst
så svårt att förstå
att du kommit för att stanna
att någon som jag fick äran
att bli din mamma 


Kommentarer
Postat av: Kusin Kajsa

Hej kusin vitamin!
Mamma skvallrade om din blogg. Riktigt rolig läsning måste jag säga. Mamma tyckte för övrigt att du skulle skriva en bok, för du är så bra på att skriva. Och nu när du ändå är hemma med Leo så kan du väl ha tid med det... Som om inte du har fullt upp ändå...

Hörde att dopet var jättefint och trevligt. Pappa filmade med sin mobil på dopet så jag har sett en snutt.

I helgen åker jag och Kalle och hälsar på Pär. Marcel är i Sälen med ett gäng grabbar, det var tydligen väldigt mycket snö där uppe. Du vet så där mycket så man inte kan se ut från fönstren på stugan, Marcel var imponerad. Vi har ju upplevt så mycket snö förr, i Bakvattnet, och visst blir man imponerad.

Ta hand om er!
Många kramar Kajsa

2008-01-23 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0