Svar till R

Jo tack, jag tar gärna ett chill-pill om det finns. Säljer ni sådana på lejonberget?
Och jo, din drink var cool, och god med Sprite:) Men även om den var stark så var det ju ingenting i jämförelse med en viss Black Russian:) Den kändes i och för sig inte så stark, det var bara ett jäkla drag i den...

Kram B

PS! När jag ändå är i gång kan jag ju svara på en tidigare kommentar ang porslinet. Jo, jag åkte ju naturligtvis raka vägen till Kungens Kurva efter fiaskot i Skärholmen. Snacka om att jag blev förvånad när dom inte ens hade det här märket i sitt sortiment. Alla butiken är "egna" och dom kunde inte ens se var dessa tallrikar finns utan jag får själv sitta och ringa runt. Hallåååå!!!

Kommentarer
Postat av: R

Här uppe på lejonberget är vi ju alltid chillade ju har du inte märkt det... Därför blir ju eller ingenting klart.. Men målningen går iaf. undan så man kanske kan lägga golv på lördag med lite tur... Hoppas att du kan hitta tallrikarna på något annat ställe...

Morgon sega Lejonkramar från Lejonberget

2008-02-27 @ 07:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0