Nå´n som har sett mitt immunförsvar?

Är det nå´n som har sett ett vilset immunförsvar irra omkring, i så fall är det mitt! Det känns som om jag inte har nån motståndskraft alls. I går kväll började jag känna att det liksom sved lite i halsen men jag tänkte att det nog bara var inbillning. I morse vaknade jag dock med fullfjädrad halsont och lite kallsvettig. Och Lejonet snorar och blir jättearg när jag kör med snorsugen:)

Ska nog försöka få i mig så många apelsiner som möjligt, kanske pressa till juice. Jag har köpt väldens största apelsiner, helt gigantiska. Har ingen aning om vad som har gjort dom så stora. Hoppas det är på naturlig väg. Tänker hur som helst inte fundera mer på den saken. Jag gör som stutsen, stoppar huvudet i sanden!


Kommentarer
Postat av: R

Synd på våran fina middag med Semlor och allt... Men tur i oturen så blir det ju fler till mig... Hoppas att ni kryar på er så vi snart kan genomföra det ändå...

Kramar

2008-02-05 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0