Dags för ny mobil?

Äntligen verkar det ha vänt med Lejonets magsjuka! Jag håller i alla fall tummarna! I går var det verkligen helt galet och kl 1 i natt var jag upp och bytte 3 gånger på honom inom loppet av 10 minuter... Men efter det lugnade det ner sig. I morse hade vi dock en smärre incident som även fläckade av sig på mina byxor och eftersom jag rent utsagt blir skitäcklad av sånt så slet jag av mig byxorna och slängde in dom i maskinen. När jag några minuter senare står i köket hör jag ett konstigt ljud från tvättmaskinen. Bonk, bonk, bonk. VAR SJUTTON ÄR MIN MOBIL???

Kommentarer
Postat av: HUMLA

Ops, som det kan gå. Men är det en Ericsson mobil så kanske den kommer att funka ändå *ler*. Fast mest troligt är att du får köpa en ny mobil!! Trevlig helg!

2008-04-11 @ 11:26:56
URL: http://www.humladesign.com
Postat av: lejonmormor

Du ville ju ha en ny mobil så det här var väl en bra ursäkt för att få köpa en eller hur?
Heja lejonet!!! Nu blir det en med kamera.

2008-04-12 @ 17:22:45
Postat av: lejonmormor

Du ville ju ha en ny mobil så det här var väl en bra ursäkt för att få köpa en eller hur?
Heja lejonet!!! Nu blir det en med kamera.

2008-04-12 @ 17:23:03
Postat av: R

Ja du det var ju på tiden att du byter ut den där gammla vik modellen mot någonting nyare tycker jag... Kanske läge att satsa på en vattentät model...8-)
Hoppas att lill lejonet mår bättre nu och att du får sova ibland iaf.
När lill lejonet har kryat på sig så väntar en sak till honom som han nog inte blir så bekant med på dessa södra breddgrader...

Stora lejonkramar från ett segt lejonberg

2008-04-14 @ 07:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0