Världens bästa syster

Nu har E kommit hem och ordningen är återställd! Lejonet har inte glömts nånstans och har fått ordentligt med mat. Mycket tack vara Lejonmormor förstås. Tack för hjälpen, det var toppen!

Häromdagen var pappa i Tyskland med jobbet. Med sig hem hade han Brezels och tyska tidningar till mig och tyskt öl till E. Det är service det! Vielen Dank!

Förutom Lejonmormor så är syster verkligen engagerad i Lejonet vilket är jättekul, och Lejonet älskar henne! Själv längtar jag jättemycket efter mina egna små syskonbarn, det är jättesynd att vi inte kan träffas så mycket nuförtiden. Men det får vi ta igen när Lejonet är lite större!

På torsdag nästa vecka ska jag och syster åka till Trosa stadshotell och spa, vilket jag ser fram emot enormt mycket. Jag är så glad att hon ville hänga med. Det är så roligt att vara med henne, hon är världens bästa syster!!!


Kommentarer
Postat av: Världens bästa syster

Syskonbarnen längtar också mycket efter moster och E. Vi får träffas ute snart och ta med oss fika. Kram

2007-10-22 @ 13:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0