In i dimman!


Ojoj, nu är det verkligen dags att sova, har varit mer el mindre vaken se´n kvart över fyra i morse. Efter mitt förra inlägg så fick Lejonet för sig att han inte skulle sova. Kvart i sju vissnade jag och stoppade resolut ner Lejonet i vagnet och drog ner min egen mössa över öronen och så begav vi oss ut på promenad i dimman. Vi gick runt i kvarteret och kollade vilka fler kottar som var vakna. Det här var samma tid som jag i normala fall åker till jobbet så det kändes onekligen rätt skönt att få gå hem igen och krypa ner i sängen, även om jag inte fick sova!

I kväll var jag iväg ett par timmar och då fick stackars E vara hemma och försöka tämja vilddjuret. Men det hade visst gått rätt bra. Allt hade lugnat ner sig när Lejonet hade fått vissa behov uträttade. E är en fena på lejonskötsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0