E på äventyr!

Ikväll är jag och Lejonet ensamma hemma, E är ute med sina tjejer:) En av E:s jobbarkompisar skulle firas så det bar det av in till stan och E hängde såklart på. Det gjorde han helt rätt i, man måste komma iväg ibland! Lustigt det där att han bara jobbar med tjejer. När vi skulle gifta oss hade dom mösexa för honom och jag höll på att skratta på mig när det kom 15 tjejer utklädda till killar. Och ännu mer skrattade jag när dom klädde ut E till tjej! Fast lite skumt var det också och till slut ville jag inte riktigt titta på honom, det såg väldigt märkligt ut! Det var liksom E fast ändå inte.

Jag och Lejonet passade idag på att ta en tur till mamma och pappa, där även farmor fortfarande är, och fick lite mat och sällskap (och barnpassning!). Nu har vi dock kommit hem igen och snart är det väl dags för ett skrovmål igen, han äter fortfarande typ var 3:e timme. Förutom i natt då då han fick för sig att äta varannan timme... hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0