Dangerous but sweet

Uppe med tuppen! Känns det som i alla fall, sålänge jag inte tittar på klockan :) Resten av familjen, the men in my life, sover sött sida vid sida. Trodde jag skulle sova som en stock i natt efter all dramatik men icke, jag var pigg som en mört. Lite uppskruvad och adrenalinstinn skulle jag tro. Somnar kanske som en klubbad säl i natt istället när jag har haft lite mer tid att smälta allt. Lejonet har dock sovit rätt gott, undantaget framåt morgonkvisten då han gjorde skäl för namnet och låg och morrade och väste i värsta lejonanda. Jag längtar tills han kan ha den söta dressen som Moster köpte till honom, texten på tröjan beskriver honom perfekt: "Dangerous but sweet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0