Vurpa

Idag tog vi en promenad i snöyran. Jag har haft problem med mitt skadade knä dom senaste dagarna (för lite styrketräning...) men jag tänkte att en promenad är säkert bra. När vi var nästan hemma vurpade jag på en förädisk isfläck och ramlade så illa att jag drog omkull vagnen också. Där låg jag och sprattlade med vagnen bredvid mig, då stannade ett jättegulligt äldre par och frågade hur det gick. Vi, jag och mina räddande änglar, fick snabbt upp vagnen och kunde konstatera att Lejonet var ok, han sov lugnt vidare. Tur att han låg så inbäddad i sin åkpåse! Jag och änglarna fick dock en trevlig pratstund då det visade sig att deras dotter också hade ett för tidigt fött barn:) Det är det jag alltid har sagt, man ska inte hålla på och fån-promenera, ska man träna ska man göra det ordentligt:)

Såg på inkomna kommenarer att jag har nya läsare, kul! Tack för dom uppmuntrande orden och fortsätt gärna kommentera, det är så roligt! Ni är hjärtligt välkomna att besöka Lejonet närhelst ni önskar och är friska. Dessvärre kan vi inte, pga infektionsrisken, ta emot besök av barn som går på dagis.

Kram och godnatt till alla läsare!

Kommentarer
Postat av: R

Ja du vad ska man säga... Kul att du iaf. skriver lite här då och då.... Hur går det annars på dagarna då?? Kanske dags att återuppta simmningen iaf... Det var ju ett tag sen sist skulle man ju kunna säga eller hur... Hade så gott iregnet.. Det är ju iaf. inte halt... Och som jag brukar säga, Lejon går ju inte av för hackor... Tål ju det mesta...
Bamsiga Lejon Kramar till Lejonet med familj

2007-11-30 @ 06:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0