Sällskapssjukt Lejon

På kvällarna, efter att Lejonet har ätit för natten, brukar det inte vara nåt problem för honom att somna. Igår vet jag inte vad som tog åt honom, han låg och snackade i sin säng och sparkade av sig täcket. Han var ju så himla gullig så vi låg och "småpratade" en stund. Men eftersom klockan faktiskt var halv tolv så blev vi ju tvungna att sova till slut. Det tyckte i alla fall jag. Lejonet hade dock andra planer och när jag inte längre ville delta i konversationen började han yla! Han var nog lite sällskapssjuk för när jag lyfte över honom i vår säng så nöjde han sig efter en stund och somnade. Han är så söt!!!

Kommentarer
Postat av: Lejonpappa

Fast han sov inte så länge utan låg och sparka på mig några gånger under natten, en gång på gund av att han rullat av sin "madrass". Men söt det är han.

2007-12-02 @ 11:11:30
Postat av: R

Kul att även lejonpappan har hittat hit nu och inte bara sitter och lyssnar på sin skumma tyska musik.... Hoppas att helgen varit bra och att pyntet har kommit fram... Själv så börjar tomtarna att ta plats...

Kramar till hela lejon familjen...

2007-12-02 @ 11:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0