Hus till salu

Mamma och pappa ska sälja sitt hus och flytta till lägenhet. Känns helmärkligt och tråkigt tycker jag. Så synd att inte Lejonet kommer få springa runt där på gräsmattan och busa. Jag gillar inte alls tanken på att nån annan ska bo där. Jättelöjligt, jag vet, men nu råkar det faktiskt vara så det känns. Huset ligger ute på Hemnet nu och VISSA envisas med att, mot min vilja, gå på visningen. Jag är säker på att det finns en person som känner sig träffad... Jag funderar allvarligt på att göra slut:)

Kommentarer
Postat av: R

Förstår inte alls vad är som du skriver om.... Men, men... Kul med 3st inlägg sammma dag iaf... Håll det tempot uppe vetja!! Allt grus är nästan utkört så snart vågar ni er upp på besök igen...

2007-11-18 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0