Bloggtorka

Så var äntligen bloggtorkan över! Vet inte varför det dröjde så länge. Kanske beror det på att jag är helt mållös över att Lejonet sover så bra på nätterna! I alla fall de senaste tre nätterna och det får man ju vara glad över. Han sover nu ca 4 timmar åt gången. Detta kanske inte låter som så mycket men se det så här: Om han äter kl 23 så blir nästa gång kl 03 och därefter kl 7. Det viktiga i sammanhanget är att det bara är en matning mellan de tyngsta nattimmarna, dvs 24-06. Jag kan lova att detta gör skillnad för den stackare (dvs mig!)) som måste gå upp! Oj, nu måste jag gå, Lejonet håller på att äta upp mig! Hungrig kanske?

Kommentarer
Postat av: R

Vad skönt då att han börjar att arta sig... Men räcker det inte med 4h sömn... Borde hinnas en massa på dagarna nu ju.... Kul förresten att blogg torkan är över....

Bamsiga Kramar till djurens Konung med päron

2007-11-14 @ 17:29:28
Postat av: Petmojen

Jasså det tycker du. Men så är du ju också en gammal skräphög:)
Förresten skulle vi vilja tala allvar med dig och din sambo. When and where?

2007-11-14 @ 21:58:07
Postat av: R

Det går så bra det... Vad har vi hittat på för dumt denna gången då?? Call me later som man brukar säga... Kramizar R

2007-11-16 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0