Sömntuta!

Andra besöket i stan denna vecka, det måste vara rekord! Den här gången åt jag lunch med min gamla chef och skvallrade en stund! Märkligt att ha fått en ny chef som jag knappt har träffat, bara hälsat på två gånger. Och att han dessutom är lika gammal som mig känns ju ännu skummare.
Jag shoppade även lite när jag ändå var där, bl a ett par supersnygga silverskor till min nya klänning.

Lejonet fortsätter sova bra på nätterna. I natt somnade han vid 23-tiden och halv nio fick jag VÄCKA honom i morse. Sömntuta! Men det passar mig rätt bra...:)

I dag blir det lunch med kompisarna R och H, Lejonet och jag väntar med spänning på vad vi får för gott! E slutar ett i dag så då tänkte jag att vi kunde ha lite julmys, kanske köpa en gran. Jag vet att det är lite tidigt men eftersom vi åker bort över jul så vill man ju hinna titta på den lite!

Kommentarer
Postat av: R

Ja du god lunch får vi aööt hoppas att det var men någon gran hanns ju inte med... Men kanske en god middag till kvällen?? Ja du det kan bli så med yngre chefer nu när man börjar bli till åren kommen....

Bamsiga Kramar

2007-12-14 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0