Lejonmamma på rymmen i storstaden!

Nu är jag hemma igen efter en liten stadstur! Det blir ju liksom inte så ofta man är inne och svassar i huvudstaden längre, till skillnad från när jag jobbar då man är där varje dag. Jag och Lejonmormor var på informationsföreläsning på Skatteverket. Det kan ju låta tråkigt men faktum är att Skatteverket har många bra och nytttiga föreläsningar, som dessutom är gratis. Och föreläsarna är ofta väldigt duktiga och bra. Goda kakor får man också i pausen:)
På dagen var jag dock i Södertälje och shoppade med kompis M och lilla E. Det blev ett dyrt besök och kära vännen blev tvungen att lösa ut mig:) Vielen Dank my friend! Är dock mycket nöjd med mina inköp!
Jag har också fått min första julklapp, vilken jag naturligtvis var tvungen att öppna. Jag visste nämligen vad det var i och jag vill börja använde den nu, på stört!!! (För dom nyfikna kan jag meddela att det var väldens snyggaste och coolaste skötväska som jag hade önskat mig!). R behöver inte bemöda sig med att kommentera onödigheten i detta.
Jag vill också passa på att tacka för alla snälla ord ang mitt bloggande, det gör mig oerhört glad! Ett särskilt tack till fru Humla och lejonmosters väninna E som gett mig många uppmuntrande och värmande ord! TACK!

Kommentarer
Postat av: R

Det var ju inte illa det inte att redan ha börjat att öppna julklappar.... En annan får ju nöja sig med tomtar men det är ju inte det sämsta heller... (vart visst 5st till idag vid besöket i S-holmen men jag hade iaf. råd att lösa ut mig själv... Hoppas att det är bra annars och att Lejonet hade skötts sig hos Lejon mormor idag.
Bamsiga kramar

2007-12-12 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0