Lejongoss!

Igår fick jag väldens mysigaste lejongoss! Han är så söt där han ligger och skrattar och jollrar och jag kan inte låta bli att fälla en tår av glädje! Jag tänker tillbaka på tiden som var, då han låg i sin kuvös med alla maskiner som övervakade honom minutiöst; andning, hjärtslag, syresättning... Han var så liten och söt där han låg, hans små mjuka öron som ändrade form när han låg på dom, hans små händer som var blåa av alla nålstick och dom små fötterna som han la upp över kanten på täcket när det blev för varmt:) Och dom små fingrarna som grep om mitt när jag stack in handen! Den här tiden känns ibland som en evighet sedan. Ibland känns det som igår.
Nu ligger han i min säng och snusar sött och fridfullt. Jag är så tacksam och glad!

Kommentarer
Postat av: Lejonmoster

Lejonmoster saknar er så oerhört. Jag fäller oxå tårar när lejonmamma skriver sånt. Tänk vilken tur vi hade att allt gick så bra och att vi fick en så härlig kille som lilla lejonet. Puss från moster

2007-12-06 @ 19:10:18
Postat av: Susanne

Halloj!! Jag här nere i södern är så nyfiken på Lejonet nu, hur stor han har blivit och så. Tar tacksamt emot ett foto eller två via e-mail ( om man får tigga till sig det?) Kram Susanne & Måzart

2007-12-06 @ 22:08:24
URL: http://www.humladesign.com
Postat av: Anonym

Självklart får man det! Det fixar vi! Stolta Lejonmamman visar mer än gärna upp sin gullunge:)

2007-12-07 @ 08:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0